Bemutatkozott az elektromos Nissan Leaf Rohamosan növekszik az elektromos autók szegmense Lamborghini A Magnufuel eszköz ­Nem hittem benne, de most 30%-kal kevesebb az üzemanyag fogyasztásom. AUTÓK RÉGEN ÉS MA.-ÉV AUTÓI VETERÁN AUTÓK GruppenLotto.: Első teszten az új Hyundai Tucson!

2015. augusztus 16., vasárnap

Első teszten az új Hyundai Tucson!

Most 500 Ft ajándék pénzből próbálhatod ki, hogy milyen érzés külföldi lottó játékokban csoportosan részt venni! Kockázat, költség és további elkötelezettség nélkül. Ezen csak nyerhetsz!
GRUPPENLOTTO.COM - CSATLAKOZZ MOST!
Ajánló link: http://mlmdiszkont.hu/olcso-bevasarlas?ref=8nfio70b
Hírek
Első teszten az új Hyundai Tucson
A Hyundai új Tucson modelljével egyértelműen a Volkswagen Tiguan hobbiterepjárónak kívánnak konkurenciát állítani. Ezt követve a Tucson kicsit hosszabb és szélesebb lett, de csak annyival, hogy olyan nagyra nőjön, mint az eddigi Tiguan. Vagyis kényelmes középméret. A mérethez pedig illeszkedik a formavilág is, a markáns hűtőmaszktól egészen a kissé unalmasnak tűnő hátsóig, amely azonban a vezetőülésből nehezen belátható.  
Belül éppen annyit lépett előre a márka új terepese, mint minden Hyundai mostanság: minden jól és kényelmesen elérhető, az áttekinthető kezelőszervek között az új asszisztensrendszerek kezelői tisztán különválogatva kerültek elhelyezésre és emellett rengeteg a rakodóhely. Az alapjában 513, lehajtva 1 503 literes csomagtér is jól átgondolt – a padló alatti rekeszektől a lehajtva sík rakodótérig bezárólag. Új extraként már a Tucson is elérhető elektromosan nyitható-csukható csomagtér-ajtóval, fűthető kormánykerékkel és táblafelismerő-rendszerrel.   
Az AutoBild tesztjére ráadásul a legnagyobb újdonsággal, az 1,6 literes turbómotorral érkezett az újdonság, amely az eddigi kétliteres szívóbenzinest nyugdíjazza, és amelyhez a Hyundai első duplakuplungos automatáját építették be. Ugyanilyen dolgozhat kívánságra a Tiguan 1,4 TSI verziójában is.  
Az i30 Turboban, korábban pedig a Veloster Turboban is megismert és megkedvelt erőforrást a jobb nyomatékeloszlás miatt átdolgozták, így a Tucson rezgésmentesen és egyenletesen épül fel a 265 Nm, még mielőtt a fordulatszámmérő elérné a piros zónát. Az erőátviteli rendszer a lámpákhoz lassításkor visszakapcsolással segít, elkerülve ezzel korai Fiat és Ford hasonló váltóinak hektikus működését gyors sebességváltások esetében.
Az új váltó azonban a Tucsonnál egyelőre csak ehhez a turbómotorhoz párosítható annak ellenére, hogy igazán egy dízellel lenne igazán harmonikus párosítás. Az átdolgozott, 115 és 186 lóerő közötti teljesítményű dízelmotorokhoz csak hagyományos automata, vagy manuális váltó rendelhető.


Forrás: hyundaihirek.com
CÍMKÉK:
HYUNDAI, TUCSON
TOVÁBBI HÍREK
Szervizajánlatok gyártásban
nem lévő modellekre
Így Önnek már nem kell lemondania a Hyundai Márkaszervizek szakértelméről, a gyári minőségről, a legmodernebb eszközökről, műszerekről, és még a pénztárcáját is megkíméli.
  • Már 2 990 Ft-tól
Hírlevélre feliratkozás
Amennyiben hozzájárul, hogy a későbbiekben információkat küldjünk Önnek akcióinkról, újdonságainkról, kérjük adja meg email címét.
Hyundai Gablini morzsái
Oszd meg barátaiddal:

 
style: innovo © Hyundai Gablini 2010

Nincsenek megjegyzések :